میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

مربی رشد و توسعه فردی و کسب و کار
من اینجام و کمکت می کنم کسب و کار خودت را رونق بدی
عزت نفس و اعتماد بنفس خودت رو بالا ببری و خجالت نکشی
شاگرد استاد هدایت محمودی


اشتیاق مثری است!

یکی از نکات و دلایل بسیار مهم در داشتن اشتیاق بالا , مثری بودن آن است.

وقتی که شما اشتیاق فراوان برای معرفی خدمات و محصول خود دارید , باید بدانید که بر روی فرکانس خاصی هستید و هر فرکانسی , یک نرخ ارتعاش خاص دارد.

به عنوان مثال وقتی که با چشم مصلح به کابل برق فشار قوی نگاه بکنید میبینید که میدان مغناطیسی خاصی دور کابلهای برق وجود دارد و اگر کسی وارد آن میدان بشود بدون اینکه به کابل برق دست بزند امکان دارد که دچار برق گرفتگی بشود.

در اینجا میدان الکتریکی ایجاد شده توسط برق , فرد مورد نظر را در بر گرفت و او را در همان ارتعاشی که خودش بود قرار داد!

وقتی که ما با فردی صحبت میکنیم و دارای هیجان و ارتعاش بالایی هستیم , طرف مقابل را در ارتعاش خودمان قرار میدهیم و به اصطلاح فرد را مجذوب خودمان میکنیم.

اثری که ما بر روی فرد میگذاریم باعث میشود که او هم متمایل بشود مثل ما فکر بکند و همانند ما از محصول و ایده مورد علاقه ما خوشش بیاید.

الان متوجه شدیم که تغییر کارکتر درونی بسیار راحت تر از آن است که همیشه حواسمان باشد تا آگاهانه و به زور خودمان را بر روی فرکانس مثبت قرار بدهیم و اشتیاق دروغین نسبت به محصولمان نشان بدهیم. چون ما هرچقدر هم در این کار ماهر باشیم , مشتری دروغین بودن کار ما را متوجه میشود!

چون ما نمیتوانیم میدان مغناطیسی خوبی دور خحودمان ایجاد بکنیم. در واقع میدانی که ما را احاطه کرده , میدان دروغ و ترس است و مشتری این را متوجه میشود.

این اتفاق چیزی نیست که با چشم ما قابل رویت باشد. پس به جای فشار آوردن به خودمان و تلاش برای دروغ گفتن و گول زدن مشتری , کارکتر خودمان را تغییر میدهیم.

 

 

 

 

 

 

چکار کنیم تا در زمینه کسب و کار بهتر بشیم؟

هدف از کسب و کار چیست؟

کسب و کار یعنی دیدن مردم

یک ایده مناسب

قانون جبران در کسب و کار من

میزان نیاز افراد به ایده ما

مهمترین عوامل در انتخاب ایده مناسب

میزان توانایی شما در انجام ایده

 آموزش دیدن برای انجام بهتر آن کار

خدمات پس از فروش

انواع خدمات فروش

تغییر کارکتر

اشتیاق مثری است!

از محصول و خدماتمان استفاده کنیم؟!

مشتری میفهمد!!
ما به خودمان خدمات میدهیم!

شغلت رو تبدیل به بیزنس بکن؟!

بخشنده باش

از انتقال اطلاعات نترسید!

رقابت یعنی شکست؟!

همیشه آموزش ببین
غیره قابل گذشت بشید!

خانواده بسازید

خودتو نشون بده!!!

استراتژی فروش سنتی

استراتژی مدرن

نکات فراروانشناختی ...

استراتژی مرکب

 

نظرات (۱)

اشتیاق مسری است

پاسخ:
مرسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی