میزان نیاز افراد به ایده ما
بسیاری از افراد در پیدا کردن یک ایده مناسب دچار مشکل هستند.
یکی از دلایل ترس افراد برای انتخاب یک ایده این است که فکر میکنند این ایده به درد کسی نمیخورد!
یا چون افراد دیگری دارند این کار را انجام میدهند دیگه کسی به من احتیاجی ندارد و به سراغ من نمیاید!
در اینجا باید بگویم که انتخاب یک کسب و کار و ایده مناسب تنها به خود فرد مربوط است و اینکه دیگران چه نظری راجب ایده ما دارند هیچ ارتباطی به ما ندارد؟!
زیرا افراد دیگر بر اساس برداشت شخصی خودشان که ریشه در افکارشان دارد در مورد ایده ما نظر میدهند.
مثلا اگر از یک مکانیک راجب ایده آشپزی یا آرایشگری سوال بپرسی احتمال اینکه بگوید این ایده به درد نمیخورد و خیلیها تا به حال در این کارها شکست خورده اند زیاد است؟
چون اگر این فرد واقعا به آشپزی و آرایشگری علاقه مند بود , حتما خودش به سراغ این کارها میرفت.
در ثانی ما باید بدانیم که وقتی ایده ای به ذهن ما میاید حتما نیازی هم برای آن وجود دارد. چه ما آن نیاز را ببینیم و چه نبینیم!!!!
ولی چون اکثر افراد معمولی در ابتدای کار این نیاز را نمیبینند فکر میکنند که ایده آنها بیفایده و مزحک است . برای همین هم هیچ تلاشی برای شکوفا شدن آن نمیکنند.
پس توجه داشته باشید که همیشه نیازی برای یک ایده وجود دارد و صرفا خود آن ایده نیست که مهم است؟!!!
بلکه چگونگی شکوفا کردن و رشد دادن آن ایده توسط ما است که دارای اهمیت فراوانی است.
چکار کنیم تا در زمینه کسب و کار بهتر بشیم؟
هدف از کسب و کار چیست؟
کسب و کار یعنی دیدن مردم
یک ایده مناسب
قانون جبران در کسب و کار من
میزان نیاز افراد به ایده ما
مهمترین عوامل در انتخاب ایده مناسب
میزان توانایی شما در انجام ایده
آموزش دیدن برای انجام بهتر آن کار
خدمات پس از فروش
انواع خدمات فروش
تغییر کارکتر
اشتیاق مثری است!
از محصول و خدماتمان استفاده کنیم؟!
مشتری میفهمد!!
ما به خودمان خدمات میدهیم!
شغلت رو تبدیل به بیزنس بکن؟!
بخشنده باش
از انتقال اطلاعات نترسید!
رقابت یعنی شکست؟!
همیشه آموزش ببین
غیره قابل گذشت بشید!
خانواده بسازید
خودتو نشون بده!!!
استراتژی فروش سنتی
استراتژی مدرن
نکات فراروانشناختی ...
استراتژی مرکب