میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

مربی رشد و توسعه فردی و کسب و کار
من اینجام و کمکت می کنم کسب و کار خودت را رونق بدی
عزت نفس و اعتماد بنفس خودت رو بالا ببری و خجالت نکشی
شاگرد استاد هدایت محمودی


نکات فراروانشناختی ...

اهمیت دیده شدن به طور مداوم از اسرار بسیار مهم در کسب و کار است.

در شغلهای سنتی و فروشگاهی , همه افراد موفق سالیان زیادی در مکان خودشان مانده اند و همیشه و هر روز صبح تا شب به مکان خاص خود میرفتند.

چندین دهه این کار را ادامه دادند و به پول رسیدند.

اگر از آنها بپرسید که در سال اول چقدر درامد داشته اند اکثریت میگویند که هیچ درامدی نداشتند .

در سال دوم درامد آنها با هزینه هایشان مساوی بوده و تازه از سال سوم اگر شغل خود را رها نمیکردند به درامد میرسیدند و جریان نقدی مثبتی ایجاد میکردند.

استمرار آنها در کارشان باعث شد که خریدارانی که برای اولین بار به آنها مراجعه میکردند به مشتری تبدیل شوند .

زیاد شدن مشتریها به مرور زمان و ایجاد حس اعتماد دوطرفه بین آنها بود که باعث ورود پول به زندگی کاسبها میشد.

این اصل در همه جا صدق میکند.

دیده شدن مداوم باعث ایجاد رابطه مثبت میشود.

مشکل اصلی افرادی که کسب و کار خود را تازه ایجاد میکنند این است که یا خود را به مردم نشان نمیدهند.

یا خود را به تعداد کمی نشان میدهند.

یا استمرار در این نشان دادن ندارند و هر روز این کار را نمیکنند.

و یا توقع دارند که با یک بار نشان دادن همه مردم به سمت آنها بیایند و کالای انها را بخرند.

ما با نشان دادن خودمان , سبک زندگی خودمان و چگونگی خدمات و محصولمان به طور مداوم باعث میشویم که انسانها به این باور برسند که ما دوستشان هستیم و

برای کمک به آنها داریم این کار را انجام میدهیم.

تا وقتی که مردم به این باور نرسند هیچ خریدی را از ما انجام نمیدهند.

پس یادمان باشد که تحت هر شرایطی که باشیم و هر کاری را که داریم انجام میدهیم باید به طور مستمر و مداوم جلوی دید باشیم.

 

چکار کنیم تا در زمینه کسب و کار بهتر بشیم؟

هدف از کسب و کار چیست؟

کسب و کار یعنی دیدن مردم

یک ایده مناسب

قانون جبران در کسب و کار من

میزان نیاز افراد به ایده ما

مهمترین عوامل در انتخاب ایده مناسب

میزان توانایی شما در انجام ایده

 آموزش دیدن برای انجام بهتر آن کار

خدمات پس از فروش

انواع خدمات فروش

تغییر کارکتر

اشتیاق مثری است!

از محصول و خدماتمان استفاده کنیم؟!

مشتری میفهمد!!
ما به خودمان خدمات میدهیم!

شغلت رو تبدیل به بیزنس بکن؟!

بخشنده باش

از انتقال اطلاعات نترسید!

رقابت یعنی شکست؟!

همیشه آموزش ببین
غیره قابل گذشت بشید!

خانواده بسازید

خودتو نشون بده!!!

استراتژی فروش سنتی

استراتژی مدرن

نکات فراروانشناختی ...

استراتژی مرکب

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی